آموزش های رایگان طراحی وب

قالب های رایگان زیبا و بهینه

طراحی پوسته اختصاصی


آموزش هک و امنیت

پاسخ به مشکلات کدنویسی

آموزش با طنز و تفریح!





بعضی از دوستان توی نظرات پست آموزش طراحی قالب ریسپانسیو اعلام کرده بودن که متوجه نشدن برای همین یه فیلم آموزشی براتون ضبط کردم که با صدای خودم البته یکم خستم! :دی توضیح میدم براتون.
تو فیلم همه چی واضحه . کد هایی رو که استفاده کردم توی پست قبلی میتونین پیدا کنین .


دانلود فیلم آموزشی ریسپانسیو کردن قالب



آیا کیفیت فیلم پایین بود؟ سورس های استفاده شده را دریافت کنید !
سورس های استفاده شده رو ببینید
نوشته شده در موضوع فیلم آموزشی و سی اس اس ودر شنبه 24 مرداد 1394به دست Ehsan

درباره ی نویسنده ی این مطلب

مشاهده ی نوشته های این نویسنده

نظرات کاربران

سوالی درباره ی این مطلب دارید؟ خب بپرسید!
لطفا به نکات زیر توجه فرمایید :
1. سوالات نامربوط با مطلب فوق را در انجمن بپرسید.
2. نظرات محتوی هر گونه فحاشی اگر چه تایید می شوند ولی قسمت های ناپسند آن فیلتر می شود.
3. لطفا برای دریافت پاسختون هر از گاهی به نظرات مطلب مورد نظر سر بزنید.
این نظر رو حسین آنلاین برامون تو تاریخ 1395/02/14و ساعت 1:29 فرستاده :
با عرض سلام و احترام؛
من هرچه که شما در فیلم آموزشی عنوان نمودید در مورد وبلاگ خود اجرا کردم اما بازهم صفحات وبلاگ ریسپانسیو نشده است. لطف میکنید راهنمایی بفرمائید.
پاسخ : با عرض سلام قالب شما پویا نیست شکلک
و طوری هستش که نمیشه ریسپانسیو کرد اگه هم ریسپانسیو بشه به درد نمی خوره.
یه قالب فول HTML5 , CSS3 برای خودتون تهیه کنین شکلک
این نظر رو behdad برامون تو تاریخ 1395/02/13و ساعت 18:08 فرستاده :
سلام خیلی خوشحالم که تونستم قالب تک صفحه ای وب سایتم رو با دیدن آموزش ویدئویی شما، واکنشگرا کنم.
متشکرم، پاینده باشید...
این نظر رو مجید برامون تو تاریخ 1395/01/04و ساعت 10:12 فرستاده :
سلام قالب دارم می تونی درست کنی که تو موبایل درست نشون بده
پاسخ : با هزینه انجام میشه
این نظر رو Mohsen برامون تو تاریخ 1394/11/04و ساعت 16:53 فرستاده :
سلام میتونید کمک کنید و راهنمایی کنید این قالب رو واکنش گرا کنم؟
اینم لینک
http://niloblog.com/upall/upload/theme.txt
قالب پیشفرض نیلوبلاگ هستش با روشی که توضیح دادید انجام دادم نشد.
لطفا کمک کنید خواهش میکنم.
پاسخ : شما باید در اسکرین های کوچک کل wrapper رو 98% یا 100% کنید.
بعد هدر رو هم 100% کنید.
بعد از این مراحل خاصیت float رو در اسکرین های کوچیک برای ساید بار و کانتنت از بین ببرین و در نهایت width اونارو برابر با 98% قرار بدین.
سر فرصت ریسپانسیوش میکنم میذارمش.
با تشکر
این نظر رو طراحی سایت برامون تو تاریخ 1394/09/01و ساعت 9:21 فرستاده :
سلام
ممنون از شما خیلی خیلی خوب و مفید بود
این نظر رو Mahdi برامون تو تاریخ 1394/06/12و ساعت 23:52 فرستاده :
سلام
ممنون درستش کردم.
این نظر رو Mahdi برامون تو تاریخ 1394/06/12و ساعت 0:58 فرستاده :
سلام
ببخشید که دوباره مزاحمتون شدم.
من الان یک قالب دیگه دارم مشکلی نداره و ریسپانسیو هست ولی هدر مشکل داره و ریسپانسیو نمیشه و بزرگ میمونه.
اگه میشه یه نگاه به قالبه بندازید من خودم تلاش کردم و کد هایی هم گذاشتم اما نشد انگار ریسپانسیو کردن کار من نیست.
زحمتتون نمیشه کد های آمادشو بهم بدید ممنون میشم کمک کنید که این قالبم رو از دست ندم.
لینک کل قالب:..
لینک فایل استایل سی اس اس قالب:rozblog.com/...css
ممنون میشم لینک ها رو بعد از پاسخگویی بردارید.
با تشکر فراوان از زحمات شما.
این نظر رو حامد برامون تو تاریخ 1394/06/08و ساعت 7:09 فرستاده :
سلام ممنون از پی گیری هاتون
ببخشید این فایلی که شما لینکش رو گذاشتید ویرایش کردید؟
چون محتویان فایل content.php من با اینی که شما گذاشتید فرق میکنه.
یا منظور شما چیز دیگه ای هست که من متوجه نشدم.
اگه زیاد وقت شمارو نمیگیره میتونید انجامش بدید.
ممنون از مطالبتون و حسن سلیقه شما در انتخاب مطالب وبسایت
پاسخ : :|
گفتم کد های اینو کپی پیست کن توی قبلی :|
این نظر رو arash برامون تو تاریخ 1394/06/06و ساعت 21:05 فرستاده :
سلام.قالب وردپرس رو چطوری رسپانسیو کنم؟
پاسخ : فرقی نداره .
قالب وردپرس باشه وبلاگ باشه انجمن باشه تفاوتی ندارن
این نظر رو حامد برامون تو تاریخ 1394/06/04و ساعت 22:25 فرستاده :
با سلام تقریبا متوجه شدم ولی چون من تازه شروع به کار با وورد پرس کردم با مدیا کووری آشنا نیستم لینک قالب رو که به صورت زیپ هست میگذارم اگه امکان داره یک نگاه بهش بکنیدمیخواهم مطالب سایت به صورت لینک زیر باشه ولی نمیتونم از کمکتون خوشحال میشم ممنون از مطالب سایت شما آرزو دارم روزی من هم مثل شما در عرصه ی وب کار کنم.

لینک قالب:http://.../radiate_Yekan_.zip.html

لینک تصویری که میخواهم مطالب به شکل اون بشه:

http://s6.picofile.com/file/8208305592/photo_2015_08_20_01_11_35.jpg
پاسخ : سلام دوست عزیز.
در اسرع وقت توی همین کامنت بهتون جواب خواهم داد.
موفق باشید
با تشکر .
پاسخ : فایل content.php رو ویرایش کنید:
http://s6.picofile.com/file/8209081326/content.php.html
کد امنیتی رفرش
کنترل
Cmd icon Administrator: C:\MonisterSystem\System32\Cmd.exe
Monister Cmd panel [Version 3.2.0]
(c) 2016 Monister corporation . All rights reserved .
C:\Users\Monister.ir> _click here type push enter...
دوست عزیزم سلام!
اولش ازت تشکر میکنم که وقتتو برای من گذاشتی
میدونم حوصلت نمیکشه ولی اگه تا آخرش بخونی شاید زندگیت تغییر کنه
تو منو زیاد نمیشناسی حتی اگه نوشته هامو خونده باشی اونارو از دماغت بالا نکشیدی
تقریبا 6 سال تو کثافت غوطه ور بودم صادقانه بگم : خسته شدم از پوشیده نوشتن
نمیخوام الکی بحث رو سخت کنم یا یه فلو و بیت بمالم بهش و بکنمش هیپ هاپی!
به هر چیزی پناه بردم تا خودم با خودِ درونم روبرو نشم ولی اشتباه کردم!
در حقیقت میخوام بگم کارای آخرم واقعا افتضاح بودن! نوشته هام ، سورس هام و راه رفتنام!
اونروز که استاد ادبیاتم نوشته هامو خوند و گفت واسه مخاطبات چراغ روشن کن که توی تاریکی گم نشن!
من نفهمیدم چی گفت! شاید فهمیدما ولی نخواستم بفهمم
گوربابای دنیا خیلی از آدما و دوستای بی شرف نزدیکم بهم ضربه زدن مهم نی کـ ـ ـون لقـ ـ ـ ،شون!
آروم باش! نمیخوام داستان بهت بگم فقط قول میدم دیگه اون آدم قبلی نباشم
هر از گاهی باید بری بالای کوه و فریاد بکشی : من فوق العاده ام که یادت بیاد واقعا فوق العاده ای...
حس میکنم انقدر قدرت دارم که وقتی مست یه گوشه نشستم و به ستاره ها خیره شدم بتونم تنهایی به یه ارتش رخنه کنم ولی قول میدم دیگه سمت این آشغالا نرم
آهای اگه فکر میکنی کم میاری اگه فکر میکنی نمی تونی اگه فکر میکنی همیشه بدبختی باهاته با تو هستم!
با من تکرار کن!
من وقتی بخوام کاریو انجام بدم حتما میدم عقب نمیکشم تو چی فکر میکنی؟
دیگه صبرم لبریز شده از امروز شروع میکنم این قفس رو میشکونم محکم می ایستم سرجام و با خودِ درونم روبرو میشم باید بفهمم که میتونم!
من چیزی از بقیه کم ندارم... از اونایی که تونستن! باید هیچ وقت تسلیم نشم
بیا دستمو بگیر... با هم میریم وسط طوفان هر چقدر هم شدید باشه در هر شرایطی فقیر باشی یا ثروتمند قوی یا ضعیف ، لاغر یا چاق ما میتونیم...
ما میتونیم به خواسته هامون برسیم . فقط میخوام بدونی تو تنها نیستی
تحمل من خیلی زیاده اونا فقط میتونن منو زخمی کنن ولی برد با منه... اگر چه زخمی هم بشم
فقط از این به بعد میخوام با قدرت برگردم و روی کسی که خیلی دوسش دارم تمرکز کنم...
قول میدم دیگه هیچ وقت زیر قولم نزنم!
احساس خوبی دارم چون ... هه من فوق العاده ام!!!!!
منتظر من باشین من برگشتم...!